Ik heb een klacht!

Wij doen er natuurlijk alles aan om jou de zorg te geven die je nodig hebt, en die bij je past. Het kan voorkomen dat deze zorg niet helemaal naar jouw wens is, of dat er iets gebeurt is waar jij helemaal niet blij mee bent.

Wanneer je niet tevreden bent over de zorg die je krijgt, en hier wat aan wil doen, kun je een klacht indienen.

een klacht indienen

Er zijn drie manieren om een klacht in te dienen. Dit zijn klachtopvang, klachtbemiddeling en klachtbehandeling. Het begint eigenlijk altijd met dat jij aangeeft aan je begeleider of leidinggevende, dat je ergens niet tevreden over bent.

Kan de klacht niet met jouw begeleider of leidinggevende opgelost worden, dan kan je hem altijd nog indienen bij een klachtencommissie. Dit doe je door naar hen te schrijven of te e-mailen.

 

Klachtencommissie

Klaver4you maakt gebruik van een externe klachtencommissie van het CBKZ (voorheen Transmissie). Deze commissie bestaat uit een groep professionals, die niets met Klaver4you zelf te maken hebben. Hierdoor kunnen zij de klachten zo goed mogelijk “neutraal” behandelen. Meer informatie over het CBKZ vind je op hun website, die je hier kan vinden.

 

meer informatie en vragen

Meer informatie over het indienen van een klacht vindt je in ons infoblad “Ik heb een klacht”. Die kan je hier kan openen/ downloaden.

Heb je een vraag over het indienen een klacht, dan mag je altijd contact met ons opnemen!

Verder lezen:
Wat is Klaver4you?
Zorg krijgen: wie, wat en waar?
De zorginstellingen
Contact